מערכת אינטרקום B-501

מערכת האינטרקום B-501 באה בשיטת החיווט האנלוגי הקיים שנים. 4+N ולכן השיטה מתאימה גם לבניינים ישנים וחדשים, כאשר הפנל השפופרת והמסך בדירה מתאימים לכל מערכות האינטרקום הקיימות. יש אפשרות להחליף את מכשיר האינטרקום או את המסך רק לדייר שרוצה. המערכות האלו הן דיגיטליות ויש אפשרות להוסיף מצלמה לדייר שרוצה לחבר מסך  B20 בדירתו ולצפות במבקריו. יש אפשרות לשדרג את כל המערכת ולהשאיר את החיווט הקיים בבניין, זה אומר שמחליפים את כל המכשירים או המסכים בדירות וגם את הפאנל למטה אשר בנוי מאלומיניום וזאת כדי להמעיט את הוונדליזם.

הפנל הדיגיטלי B501 מגיע עם מקודד לפתיחת דלת ומשתמשים בו ע"י קוד שניתן רק לדיירי הבניין, או ע"י תג קירבה או מדבקות קירבה כך ניתן להיכנס לבניין ללא מפתח וללא צורך לצלצל באינטרקום בכל פעם שהרוצים לעלות הביתה, ע"י הקשת קוד בעל 4 ספרות ניתן לפתוח את דלת הכניסה.

בפנל הדיגיטלי יש שמות הדיירים אשר אפשר לתכנת לבד את השם בקלות בעברית או באנגלית יש אפשרות בחירת שם ולהקיש את מס' הדירה שנראה בצג וזה מצלצל לדירה. הצג של הפנל מגיע עם תאורה כחולה אשר מאירה יפה וברור גם בלילה וכמובן מוסיף יופי לכניסה.              

דילוג לתוכן