מערכת אינטרקום 2 גידים לבניין IP INFINITY i1000

לחברת מאסיב יש מערכת אינטרקום IP שהיא המערכת המתקדמת ביותר בתחום האינטרקום שנותנת מענה לבניין עם תשתית של 2 גידים בלבד ואינה יורדת באיכות בגלל המרחק או בסוג הכבל, המערכת פותחה ועוצבה ע"י חברת מאסיב תקשורת בע"מ ונותנת מענה לכל בניין עם אינטרקום ישן ללא הגבלה בסוג הכבל בבניין.

עם תשתית של 2 גידים בלבד ניתן לקבל מהמערכת את איכות התמונה והשמיעה הטובה ביותר בזכות שיטת הטכנולוגיה המתקדמת – שיטת ה IP הפנימית אינה מושפעת מהפרעות של חשמל, משאבות או מגברים.  החברה פיתחה את המערכת הייחודית עבור בניינים שלא היה להם מספיק גידים בתשתית או שהמערכת הישנה הייתה באיכות גרועה. מערכת אינטרקום IP 2 גידים מעבירה את התמונה בצורה מושלמת למרות שהתשתית לא איכותית.

במערכת IP INFINITY i1000 אינטרקום שני גידים יש את הפתרון לכל הבניינים שתשתית הקיימת מגבילה את הבניין ועד עתה הפתרונות שהיו לא ממש עזרו לאיכות.

המערכת מתבססת על תשתיות קיימות בפנל האינטרקום וגם בתשתית הקיימת בדירה וכל זה במערכת אינטרקום IP בשני גידים בלבד. למערכת האינטרקום ישנה גם האפשרות של אינטרקום עם אפליקציה בנוסף למסך אינטרקום בדירה.

חברת מאסיב תקשורת בע"מ והמתקינים המורשים ממליצים בחום על מערכת האינטרקום טלוויזיה עם 2 גידים IP בלבד, שנותנת איכות ברמה גבוה בזכות שיטת ה IP שעוברת על ברשת הפנימית.

ישנן עוד מערכות בשוק 2 גידים אבל הן לא בשיטת ה IP ולכן איכות התמונה מוגבלת לכמות דירות או למרחקים, זה ידוע לכל מתקין/טכנאי מתח נמוך שמערכת אינטרקום בשיטת ה IP היא האיכותית ביותר בתחום בדיוק כמו שהמצלמות IP ומרכזיות IP הן באיכות גבוה יותר.

חברת MASYB תשמח לתת ייעוץ טלפוני או דרך וואצאפ או המייל באתר בכדי להתאים את מערכת האינטרקום לבית שלך.


דילוג לתוכן