אינטרקום אלחוטי לבניינים

בבניינים שבהם רוצים להתקין אינטרקום חדש ומודרני מבית  MASYB ולא ניתן להשתמש בתשתית או שאין בכלל תשתית כבלים, ניתן להתקין מערכת אינטרקום אלחוטית המופעלת ע"י סים סלולארי דגם TITANIUM B502. וקשת רחבה של התקני תקשורת אלחוטית דו-כיוונית כוללת מכשירי סמארט פון ניידים , טלפון כשר או טלפון נייח , תיבות שיחה אלחוטיות חיצוניות, כמו גם מכשירים שולחנים מסורתיים. הטווח שיחידות אלו משדרות אינו מוגבל בטווח גבולות המדינה. קליטה זו משתנה מאוד בהתאם לטכנולוגיה האלחוטית המשמשת את חברות הסלולר. לדוגמה, לאינטרקום רדיו דו-כיווני יש טווח של עד עצום ולהרחיב אותם ע"י אנטנות חיצוניות אם צריך בד"כ לא צריך האנטנות פרוסות בכל הארץ. מערכות אלו פועלות על תדרי סלולארי שכבר עובד 40 שנה בארץ ומציעות תקשורת ארוכת טווח ויכולות להשתלב עם מכשירי טלפון דו-כיווני קיימים.

בנוסף, אינטרקום סים TITANIUM B502  של חברת MASYB זמין כעת לשימוש בדלתות או בשערים, או אפילו במשרדים. אינטרקום טלפונים סלולרי מתפקד בעצם כאינטרקום אלחוטי עם טווח אינסופי, תוך הסתמכות על שירות סלולרי במיקום האינטרקום.

חלק ממערכות האינטרקום האלחוטיות, כמו תחנות הבסיס נמכרות ללא רישיון למשתמש או למפעיל רק רכישת סים בתעריף של 22-25 ₪  MASYB , מציעה יותר מתקשורת בסיסית על ידי מתן פונקציונליות מגוונת  במערכת TITANIUM B502. הם יכולים לשדר הודעות לפנל הראשי ולקשר עם היחידות ע"י הודעות לפתיחת דלת. שיחות דו-כיווניות מתאפשרות באמצעות צלצול מהאינטרקום לפי מספר הדירה או המשרד, בעוד שהודעות או שיחות של שירות לקוחות כאשר לקוח לוחץ על הלחצן.

אם אתם מחפשים אינטרקום אלחוטי פשוט בהתקנה שנותן בטחון עצום ללא תשתית למרחקים ולכמות גדולה של משתמשים של עד 200 דירות  באיכות מצטיינת,  היצרנית הישראלית MASYB  מפתחת ומעצבת את המוצרים פה בישראל ומשלבת את הטכנולוגיה שלה עם חברות הסלולרי המובילות בארץ בטכנולוגיית  G4 או G5  

דילוג לתוכן