מערכת אינטרקום מומלצת לבניין ללא תשתית כבל

בבניין שאין לו תשתית או שהתשתית לקויה מומלץ להחליף לאינטרקום על שיטת סים אשר מתקשר בכל מצב ע"י הסים דרך הסלולר לטלפונים נייחים או ניידים ללא תלות באינטרנט וללא בעיות קליטה.

בבניינים שרוצים להוסיף מצלמה לפנל האינטרקום יש אפשרות לחבר רק את המצלמה לאינטרנט ובדרך זו אין בעיות של המתנה בכדי לקבל שיחה או לפתוח דלת. המערכת עובדת מייד לדוגמת אינטרקוםTITANIUM  B502 שמצלצל לדיירים באופן מיידי ללא המתנה לקליטה מהירה של האינטרנט וללא תלות בשרת או ענן בכדי להתקשר לדייר ולדבר און ליין. זאת המהות באינטרקום חייב לתקשר ולפתוח דלת בזמן אמת.

ברגע שמגיע שליח לדירה הוא מצלצל באינטרקום, השליח לא יודע שיש האטה באינטרנט או שלספקית האינטרנט יש בעיות קליטה באזור ולכן הוא הולך מהמקום, הדיירים מתוסכלים ומתלוננים על איכות האינטרקום כאשר למעשה האינטרנט הוא הבעיה.

לכן חברת MASYB ממליצה לבניינים שאין להם תשתית לחבר פנל אינטרקוםTITANIUM  B502  העובד עם סים סלולארי G4 הכי מהיר והכי מומלץ בשוק המתקינים.

ובכל זאת, בבניינים שיש תשתית תקינה תמיד מומלץ לשים אינטרקום טלוויזיה עם כבלים ומסכים או שפופרות בדירות, יש מגוון מערכות של MASYB המתאימות לכל מצב שיש בבניין.

דילוג לתוכן